Hp Bekas Samsung Galaxy J1 Murah

Samsung Galaxy J1 - Samsung Galaxy J1 - Samsung Galaxy J1 adalah telefon pintar yang dilancarkan pada bulan Januari 2015 dengan ketajaman yang sangat baik di pasaran. Samsung Galaxy J1 mengimplementasikan sistem pengedaran Android 4.4.4 (KitKat), Chipset Spreadtrum.


Ia mempunyai 4 GB fius dalaman, 512 RAM dan 1.2GHz dual-core Cortex-A7 pemproses serta GPU Mali 400. Anda ingin mendayakan aktiviti sehari-hari

Samsung Galaxy J1 mempunyai paparan dengan kategori skrin sentuh TFT kapasitif sebanyak 16 juta warna. Telefon pintar ini harus berada dalam keadaan yang sangat baik dan mempunyai saiz skrin 4.3 inci (52.6 cm2) (~ 59.8% daripada nisbah skrin badan). ). Samsung Galaxy J1 mempunyai rangkaian GSM / HSPA (tidak 4G) dan dilengkapi dengan dua jenis kad SIM, gaya SIM dan versi DUA SIM.Harga Hp Bekas Samsung Galaxy J3 Pro

Hp Bekas Samsung Galaxy J1

Ia adalah produk 122g yang membuat telefon selesa dan mempunyai resolusi 480 x 800 piksel dan nisbah aspek 5: 3 (ketumpatan ~ 217 ppi). Samsung Galaxy J1 mempunyai instrumen format utama dengan 5 MP f / 2.2, 31 mm (standard), autofocus, flash LED dan 2 MP kipas depan.

Samsung Galaxy J1 mempunyai ciri-ciri lain seperti Bluetooth, GPS, Radio, USB. Dilengkapi dengan bateri lithium-ion 1850 mAh yang boleh diganti, wakil telefon bimbit mewah ini. Dengan tiga pilihan warna (putih, hitam, biru), anda boleh mengikuti warna yang dikehendaki.
Samsung Galaxy J1 Live Live Sweet ini?

Kami lulus mengasah telefon ini. Saya juga boleh menggambarkan secara grafik telefon pintar supaya saya dapat membacanya dengan mudah dan mendengar kemudian.

Berapa kos Samsung Galaxy J1 yang digunakan?

Dengan ini, anda boleh bertanya sama ada anda ingin membeli telefon pintar yang digunakan dan versi beta, dengan beberapa harga yang digunakan dalam beberapa bulan kebelakangan ini, yang telah saya pakai berhubung dengan kedudukan saya, telah ditinggalkan. j1 dalam senarai berikut.

Kadar di atas adalah tertakluk kepada perubahan tanpa notis di pejabat. Oleh itu, adalah perlu untuk menyimpan item trivia terkini pada Mobile Terakhir.https://hargabaranguniversal.blogspot.com

Komentar

Postingan populer dari blog ini

Harga Samsung Galaxy J8 Bekas Terbaru

Harga Samsung Galaxy M20 Bekas

Harga Samsug Galaxy V Second Murah